Most valami más…

-Hogy hívják az asztalosok vezérét?
-Satu kán!

Bemegy egy legoember a kocsmába:
– Kérnék egy whiskeyt!
– Jéggel, vagy jég nélül?
– Tök mindegy, úgyis a hátam mögé öntöm.

-Miért nem lehet keresztezni az elefántot és a tacskót?
-Mert mindig rálépne az orrára.

Bemegy egy fickó a virágboltba, melynek a következő a szlogenje: “Mondja el virággal!”
– Kérek egy szál rózsát! – mondja az eladónak.
– Egyet? Biztos, hogy elég lesz? – kérdi az eladó.
– Hogyne, én meglehetősen szűkszavú ember vagyok.

Egy pasas bemegy egy ugyvedhez.
-Jo napot. Mennyiert dolgozik?
-3 kerdes 5000 Forint.
-Nem tul sok ez egy picit?
-Lehet. Nos, mi a harmadik kerdes?

Az óceán felett megáll a repülő motorja. A pilóta beleszól a mikrofonba:
– Sajnos kényszerleszállást kell végrehajtanunk az óceánon. Akik tudnak úszni, a jobb oldali szárnyon foglaljanak helyet, akik nem, azok a bal oldali szárnyon.
Leereszkednek, a kapitány megint megszólal:
– A jobb szárnyon ülők a nyolcvan kilométerre északra levő szigetet próbálják meg elérni. A bal szárnyon ülőknek köszönjük, hogy minket választottak.

A nagypapa meséli az unokáinak:
– Kisunokáim, nekem egyszer a zene mentette meg az életemet!
– Hogyan, nagypapa?
– Még az 1960-as nagy árvíz idején történt. Jött a víz, aztán elöntötte a házunkat. Már majdnem megfulladtunk, amikor mentő ötletem támadt. Felfordítottam az ebédlőasztalt, ráültettem a nagymamátokat, és ő szépen kiúszott rajta az ablakon, ahol aztán felvette egy mentőcsónak.
– De nagypapa, hol volt itt a zene?
– Tudod, én meg zongorán kísértem a nagyit…

– Tessék mondani, magukat nem zavarja, hogy minden nap gyakorolok a hegedűmön?
– De, Pistike, elég lármás.
– Nem tetszene ezt megmondani a szüleimnek is?

Két katona nagy ládát cipel a falu végén. Odamegy hozzájuk egy vénasszony, és megkérdezi tőlük:
– Mi van ebben a ládában?
– Az hadititok.
– De azért látom, hogy jó nehéz lehet.
– Hát persze! Tele van rakétákkal.

Két dohányos beszélget:
– Megpróbáltam cigaretta helyett rágógumit használni.
– És milyen eredménnyel?
– Semmilyennel. A rágógumi nagyon büdös ha meggyújtják.

Két rendőr barkóbázik:
– Személy?
– Igen.
– A biológiával kapcsolatba hozható?
– Igen.
– Fához köthető?
– Igen.
– Rákérdezek: Döbrögi?

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

