Aki eddig a sátor tetején lakott annak a sátoraljaújhely.

-Mit mond a kosnyájra vigyázó juhász, akinek a nyájából folyamatosan tűnnek el azok a kosok, akiknek a hátára “T” betűket festett unaloműzés céljából?
– “Fogyatékos”

Repülőgép nagy nehezen leszáll, a pilóta alig bírja megállítani a gépet a pálya végétől egy méterre, és miután letörölte az izzadságot a homlokáról, így szól:
– Ez meleg volt, ez a leszállópálya alig ötszáz méter hosszú!
– És három kilométer széles – néz ki a másodpilóta az ablakon.

– Mi az: korán kel, fehér a ruhája, kenyeret süt és nem a pék?
– De, a pék.

A HR-es kérdezi az új titkárnőt:
– És mondja, az előző munkahelyén mennyi volt az évi fizetése?
– Nálunk az előző munkahelyemen nem dolgozott egy Évi sem!

Az orosz-amerikai ellentétek idején Kolja repülőgépét amerikai légtérben lelövik.
Mivel sikerül katapultálnia, elfogják.
Leültetik, a szemébe világítanak és feltesznek neki egy kérdést:
– Kolja! Mondd el nekünk a MIG 29-es műszaki adatait!
Kolja csak hallgat. Intenek, elviszik szegényt és jól megverik.
Egy hét múlva ismét kihozzák a cellájából és rákérdeznek:
– Kolja! Mondd el nekünk a MIG 29-es műszaki adatait!
Megint semmi, tehát megint megverik szegény pilótát.
Ez így megy hetekig, mígnem az amerikaiak megunják az egészet, és hazaengedik Kolját.
Otthon éljenzik, nemzeti hőst csinálnak belőle.
A barátai meg is kérdezik:
– Mondd, sokat kérdeztek? Hogy bírtad?
Mire Kolja:
– Fiúk, tanuljátok meg a MIG 29-es adatait, mert ezért engem odakint mindig nagyon megvertek

– Miben van a legtöbb vitamin?
– ???
– A gyógyszertárban.

Még fiatal ügyvéd voltam, épp megkaptam az irodámat, s már vártam is, kik jönnek.
Kis idő múlva az üvegajtómon keresztül emberi árnyékot vettem észre, s úgy gondoltam, az első ügyfelemre jó benyomást kell tennem, ezért felvettem a telefonkagylót és képzelt beszélgetésbe kezdtem.
Valahogy így hangzott: – Igen, Mr John, megpróbálok időt szakítani az Ön jelentéktelen kis ügyére is, csak az az igazság, nagyon elfoglalt vagyok, hisz tudja, sok az ügyfél.
Ekkor letettem a kagylót, és gondolván, hogy nagy hatással voltam első ügyfelemre, így szóltam:
– Jó napot! Kérem foglaljon helyet! Miben lehetek szolgálatára?
És a válasz:
– A telefonszerelő vagyok, mondták, hogy itt még nincs bekapcsolva a telefon!

– Mi a különbség a mókus és a patkány között?
– ???
– Nem sok, csak hogy a mókusnak jobb a marketingje!

A börtönőr benyit a rabhoz:
– Jöjjön a beszélőre, mert itt van az anyósa!
Mire a rab:
– Mondja azt inkább neki, hogy házon kívül vagyok.

Egy angol családot meglátogat egy skót. Azt mondja a vendéglátó házigazda:
– Múlt heti leveledben, melyben bejelentetted, hogy meglátogatsz, azt írtad, hogy egy kövér pulykát is hozol ajándékba.
– Igen – rebegi a skót -, de közben a pulyka meggyógyult.

Vélemény, hozzászólás?

