Nodame Cantabile: Paris-hen

Elöljáróban annyit szeretnék mondani, hogy az első sorozat nagyon tetszett, a szerethetően ütődött karakterekkel, az extrém megjelenéseket többé-kevésbé hanyagoló karakterdizájnnal (bár emiatt összekevertem egyes szereplőket) és ha eltúlzottnak is éreztem a végén Nodame gyerekkori traumájának a hatását,  az alapját el tudtam fogadni. 8/10-re értékeltem, amikor tavaly nyáron megnéztem. Ezután természetesen nagyon vártam a folytatást.

Nodame ezúttal Párizsban viszi őrületbe Chiakit és az új ismerőseit agyalágyultságával, kettőjük még mindig nagyszerű komédiás párost alkot. Nodame hamar megkedvelteti magát az új lakótársakkal, az otaku Frankkal, de még az elkényeztetett pasivadász Tanya is összebarátkozik vele (miután a Chiaki becserkészésére irányuló kísérlete kudarcba fulladt.) Főszereplőink szorgalmasan nekikezdenek tanulmányaik párizsi folytatásának, Nodame számára ez nem problémamentes, Chiaki viszont egész könnyen veszi az akadályokat, a sorozat felénél már felhívást kap arra, hogy valódi karmesterként dolgozhasson egy valódi zenekarnál. (Ami szép és jó… lenne, ha az amúgy nagymúltú Roux-Marlet zenekar nem állna a szétesés szélén, a pocsék hangulatú próbákkal és az egyre-másra kilépő zenészekkel.)

Tanya és Frank
Tanya és Frank

 Az első két rész nagyon bejött, tele voltak nagyon jó poénokkal, a történet is haladt előre, bár az egy rész alatt lezavart versenyt kissé összecsapottnak éreztem. Rá kellett jönnöm azonban, hogy a következő részekhez képest ez még mindig egész jó volt.

Mit szeretnél, melyiket viseljem éjszaka?"
Mit szeretnél, melyiket viseljem éjszaka?"

 A 3. részben Chiaki hónapokra elhúzott egy világ körüli turnéra, de a rész végére már visszatért Párizsba, ez nem  nagyon segített abban, hogy átérezzem: főszereplőink  most Párizsban vannak.

A Roux-Marlet hangulata
A Roux-Marlet hangulata

A másik fő bajom pedig az volt, hogy megint megpróbálták drámaként előadni Nodame emózását. Az első sorozatban még elment a gyerekkori rossz emlék miatti önbizalomhiány, de amikor azután jött elő, hogy a tehetsége bemutatásával ÖSZTÖNDÍJAT NYERT PÁRIZSBA, bőven benne volt a LOLSZÁNALMAS kategóriában az egész műbalhé.Egyébként nagyjából ugyanazt kellett lenyelnie a nézőnek még egyszer, amit az első sorozatban.
A grafika is romlott, néha már zavaróan kerek feje volt a szereplőknek.
Szerencsére pár résszel később mind Nodame, mind az animációs stáb összeszedte magát, és javult a helyzet, továbbá végre a szerelmi szálon is történt előrelépés.

vlcsnap-34756

Összefoglalva azt mondhatom, hogy az erős kezdés utáni visszaesés csalódást okozott, amit a sorozat vége sem tudott feloldani, nem volt meg az a hangulat, amitől az első széria annyira nézette magát.

6,5/10

Nodame Cantabile: Paris-hen” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Nekem egy picit jobban tetszett a második évad, mint az első, mert Chiaki jobban kimutatta az érzéseit :D. Én a végére leszek kíváncsi, már nagyon várom a 3. évadot^^.

  2. Ezt én is beterveztem, mert nekem is telitalálat volt az első sorozat, plusz jövőre jön a lezárás, amit mindenképpen nézni akarok majd.
    Az a második kép… 😀

Vélemény, hozzászólás?

