Kimi ni Todoke 12-13.

Töredelmesen be kell vallanom, hogy az utóbbi hetekben kezdett alábbhagyni a sorozat iránti lelkesedésem. Kezdtem belefáradni a lassúságába és Sawako belső monológjaiba. A 12. részt inkább nem is néztem meg, amikor kijött, hanem úgy döntöttem, megvárom a következőt, és együtt nézem meg a kettőt. A döntésem szerencsésnek bizonyult, a két szorosan összefüggő rész együtt nagyon élvezetesnek bizonyult (úgyhogy már várom a jövő hetit :D).

Az elmúlt részek Sawako riválisának, a kétszínű Kuruminak (eddig ő a sorozat főgenyója) a kis játszmáival teltek, amelyek azonban gyakran megbotlottak valamiben, pl. Sawako naivitásában. A Kurumi körül történő dolgok azonban felkeltették Columbo hadnagy Yano-chin (Sawako egyik legjobb barátnője) figyelmét, aki nemcsak, hogy elkezdett nyomozni, hanem határozottan jól halad az ügy felgöngyölítésével.

Yano-chin nyomozása befejeztével felvette a "Gonosz Mostoha Arckifejezést"
Yano-chin "Gonosz Mostoha Arckifejezése" egészen rémítő

Kurumi eközben folytatta Kazehaya becserkészésének a kísérletét, ám közben folyton belefutott a helyi idióta tanerőbe, aki a sokadik találkozás után arra a következtetésre jutott, hogy valószínűleg azért botlanak mindig egymásba, mert a lánynak jó oka van arra, hogy találkozni akarjon egy olyan menő alakkal, amilyen ő, Pin-sensei.

Kurumi jobban szeretne Kazehayával találkozni.

"Bocs, de 10 évvel öregebbnek kellene lenned ahhoz, hogy érdekelj."

Sawako és Kazehaya kapcsolata viszont tovább mélyül.

Kimi ni Todoke 12-13.” bejegyzéshez ozzászólás

  1. “Kezdtem belefáradni a lassúságába és Sawako belső monológjaiba. ”

    Remélem ezek nekem sem fogják elvenni a kedvem, nem szeretem ami lassú.

  2. Csakis egyetérteni tudok az itt leírtakkal. :3 Épp most néztem meg a 13-as részt, de áhh, meghajlok a rendező lábai előtt. Hihetetlen, hogy milyen zseniális munkát végzett ezzel a résszel + Kurumi bitch is megkapta a magáét + Pinen is szénné röhögtem az agyam és Sawako = AAAAAAAAWWW.

Vélemény, hozzászólás?

