Blogger-díj

Learától megkaptam a Kreatív Blogger elnevezetű elnevezésű díjat, amit ezúton köszönök még egyszer.

Lenne 7 “kötelesség”, ami a díjjal jutalmazottakra hárul, mégpedig:

A. Meg kell köszönni a díjat annak, aki küldte.
B. A logót ki kell tenni a blogba.
C. Be kell linkelni azt, akitől kaptuk.
D. Írni kell magunkról 7 dolgot.
E. Tovább kell adni a díjat másik hét bloggernek.

A. Lásd fentebb.

B.  Itt van,  ni:C. Lásd A.

D.

1. Tévét alig szoktam nézni, ha mégis, akkor általában ismeretterjesztő műsorokat nézek.

2. Meg persze a Forma-1-et. Már nagyon várom a jövő heti szezonkezdetet.

3. Viszonylag kevés animét szoktam nézni, nem tartozom azok közé, akik egyszerre végignéznek egy 12 részes sorozat.

4. Általában a könnyebb, vidámabb történeteket kedvelem.

5. Ennek ellenére nem zárkózom el a komolyabb, esetleg lehangolóbb sorozatoktól sem, de azt már nem komálom, ha egy fél/egész rész azzal megy el, hogy egy szereplő ül a szobájában és szenved. Azt se szoktam értékelni, ha egy vígjátékból próbálnak drámát csinálni.

6. Már az animék előtt is volt egy nagy, kedvenc időtöltésem, a Lego, amely szenvedély nem tűnt el az idők során, csupán átalakult. Emiatt a mangavásárlással mindig le vagyok maradva. 😀

7. Sportot nem űzök, viszont sokat sétálok a kutyánkkal.

E. Nem szoktam sok blogot látogatni, úgyhogy nehéz lenne 7 olyan blogot találnom, amit rendszeresen olvasok, és még nem kapta meg egy korábbi körben a díjat. Talán majd később.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

