Durarara 11.

Az első rész óta nem írtam erről a sorozatról, de most eljött az ideje. Most nem szövegelnék sokat, úgyhogy jöjjön a lényeg: aki eddig még nem nézte, álljon neki!

Az egésznek van egy olyan, komolyságból és eltúlzott ökörködésből, összerakásra váró puzzledarabokból  és remek szereplőkből kikevert hangulata, amely magával ragadja az embert, és folyton a következő epizódra való várakozást hozza elő.

Talán furcsának tűnhet, hogy több olyan rész van, ami leginkább a szereplők bemutatásával telik el, de egyik sem unalmas, és ahogy az előző részekben összeállt az, ahogyan a karakterek egymáshoz kapcsolódnak, még egy szinttel emeli az élvezetet (ami nem lenne teljes, ha kimaradt volna azoknak a szereplőknek a bemutatása, aki mozgatják a cselekményt).

Tele van jó karakterekkel, jó a grafika, a zene, a cselekmény még mindig tele van megoldandó rejtélyekkel, elhallgatott múltakkal, úgyhogy most, hogy már tényleg beindult, nem hiszem, hogy lassulni fog a tempó a végéig!

Reklámok

Durarara 11.” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Hű, pedig én meg már azt hittem, hogy mindjárt véget is ér az egész, aztán most látom csak, hogy 24 részes. Ez királyság! 😀

  2. Annyira örülök, hogy csempésztek bele egy kis Baccano!-t is, már az első résztől ezt vártam :D.
    Amúgy igen, mostantól szerintem is még inkább pörögni fognak az események, pedig eddig sem unatkoztam rajta :3.
    Már csak azt remélem, hogy ha ez véget ér, kapunk egy hírt mondjuk Baccano 2. szezonról, aztán meg Durarara második szezonról *álmodozik* :D.

  3. jöjjön a lényeg: aki eddig még nem nézte, álljon neki!

    Ezt a mondatrészt egy számomra is megfogadandó tanácsnak könyveltem most el, úgyhogy lehet a héten még bele is csapok. Túl sok jót hallok erről a cuccról szinte mindenütt.

Vélemény, hozzászólás?

