Nodame Cantabile Finale

Nodame és Chiaki párizsi kalandjainak második felvonása a Paris-hen folytatása, alapvetően ugyanazokkal a szereplőkkel, ugyanazokkal a célokkal. A Finalét az előző két sorozat közti átmenetnek éreztem. A két főszereplő kapcsolata továbbra is fejlődik, rajtuk kívül a Finale is a párizsi barátokkal közös életről szól, a tanulás mellett egyeseknek már a további tanulás vs munka kérdése is előjön.

A Finale hangulatában inkább az első sorozatra emlékeztetett, mint a Paris-henre, sokkal vidámabb annál (Nodame lököttségeit még mindig nem tudom megunni). A grafikában nem vettem észre nagyobb gubancokat, az op elmegy, az ed már jobban tetszett.

A legnagyobb problémám az ezzel a sorozattal, hogy a legtöbb rész nem nagyon maradt meg bennem. Mindegyik rész nagyon jó, nagyon szép, mindennel meg voltam elégedve, de ha el akarnám mesélni, hogy mi minden történt ez alatt a 11 rész alatt, bajban lennék, mert csak néhány helyzetet, eseményt tudnék felidézni, pedig nem is olyan rég ért véget a széria. (Igazából azért is ültem ennyit ezen a szövegen, mert azt hittem, ki tudok magamból csavarni még néhány sort, de végül feladtam a próbálkozást.) A Finale cím amúgy kissé csalóka, Nodame és Chiaki története még nem ért véget, a sorozatot nemsokára követi egy OAD, és a mangából is van még ráadás.

(Legalább) Egyszer azért mindenképpen ajánlom.

7/10

Reklámok

Nodame Cantabile Finale” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Egyetértek… furcsa, most hogy mondod, nekem is csak 1-2 jelenet ugrik be igazán. Az is inkább a vége felé.

    Azért szórakoztató volt, meg adta az eddigi hangulatot, de nem volt annyira monumentális, meg szerintem sokkal kevesebb zene is volt.

Vélemény, hozzászólás?

