Kedvenc openingek, endingek 24

Igaz, hogy az utóbbi időben nem voltam valami aktív blog-ügyben, de ez nem jelenti azt, hogy eltűntem volna. Lenne miről írnom, de ritkán van hozzá kedvem. Ennek részben az az oka, hogy nekiálltam újra végignézni a Gundam SEEDet. Viszont: ennek kapcsán éreztem úgy, hogy ideje felélesztenem ezt a rovatot és bemutatnom az első és a negyedik openinget.

1. opening

T. M. Revolution: Invoke

4. opening

(Vigyázat, spoilerek!)

Tamaki Nami: Realize

Reklámok

Kedvenc openingek, endingek 24” bejegyzéshez egy hozzászólás

  1. Oh, ezeket nagyon szeretem. A mai napig a Gundam Seed azon kevesek közé tartozik, aminek minden opening/ending-je tetszett. Nagyon jó felhozatal zenéből. 🙂

    Viszont ötletet adtál. Kellene vezetnem valami hasonló részleget, mert úgy is mindig gondban vagyok azzal, hogy visszakeressem melyik anime nyitó, záró zenéje tetszett… 🙂

Vélemény, hozzászólás?

