Új Dragon Ball-sorozat indul nyáron!

Másfél héttel az új DBZ-film mozikba kerülése után robbant a bomba: idén júliusban 18 év után új Dragon Ball-sorozat indul, amely Dragon Ball Chou néven fog futni Japánban (angol neve pedig Dragon Ball Super lesz).

Vegyesek az érzelmeim, nem tudom eldönteni, hogy örüljek-e a hírnek. Az egyik szemem örül annak, hogy újra átélhetem azt az izgalmat, amit gyerekkoromban éreztem a sorozat nézésekor, a másik viszont sír: így a harminc felé közeledve már előre félek attól, az egészről ordítani fog, hogy a DBC (vagy DBS?) csak az eredeti történet kilencezer-sokadik rókabőrének a lehúzása. A cinikus énem azt mondja, hogy ebből simán a gyerekkori emlékek megcsúfolása lehet, és talán érdemesebb lenne kihagyni az egészet.

De ahogy magamat ismerem, biztosan nem fogom kibírni, hogy ne kezdjem el. 😀

(Itt olvastam a hírt.)

Új Dragon Ball-sorozat indul nyáron!” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Tartok tőle én is, de nem annyira mint korábban gondoltam… könnyen magával ránt a hype, mivel az FnF moviet is tűkön ülve várom. Kíváncsi vagyok honnan folytatják a sorozatot… talán a mostani film után lenne a legkézenfekvőbb. Az sem lepne meg, ha a Kai utolsó Uubos tornás részeit most le sem adnák… Jó lenne, ha tényleg ráfeküdnének most már Gohanra, és a kölykökre (lányokat is beleértve). Goku és Vegeta isten-ereje elég lenne csak asszisztálásnak (haha jó vicc, pedig TÉNYLEG jó lenne!!! Mondjuk én azt a tényt is imádom/imádtam, hogy a gárda nagy része 40 év felé/felett járt/jár és badassságuk nemcsak, hogy nem fakult már a Z alatt sem, hanem azóta is csak növekszikXD) a fő mozzanatot meg talán a Beerus és Whis által eléjük tárt új problémák jelentenék, vagy ők is maradnak csak deus ex machinák és tényleg egy totál új ellenfél jön? Utóbbi a valószínűbb.
    Hajj túlságosan is addiktív ez a débé. 😀 Már egyből túl sokat agyalok rajta, még szerencse, hogy annyira sosem lovalom magam elképzelésekbe, hogy aztán összevissza csalódjak. (Vagy inkább úgy fogalmazok, könnyen el tudom határolni magamban a dolgokat.xd)

    Szóval reménykedem, hogy jól sül el az új sorozat, és megelőlegezek egy kis bizalmat Toriyama új ötleteinek/elképzeléseinek, elvégre eddig is szerettem, amit csinált. Ha mégse jönne be és elszarják, még így is egészen biztos vagyok benne, hogy lesz minek örömködnöm (azért a GT-ben is volt). Mert hát AZOK a karakterek, AZOKKAL az interakciókkal egyszerűen megunhatatlanok és imádni valóak számomra.
    Plusz biztat az is, hogy a nem éppen a szívem csücske GT-t nehéz lenne egy ilyen új filmekkel bevezetett koncepcióval alulmúlniuk. (Remélem nem kötik majd valahogy össze vele vagy ha még is, akkor azt valamilyen elfogadható alternatív úton tegyék… mert én spec nem bánom, hogy az, és a filmek jelentős része megmarad fillernek.^^)

    Ergo, relax! csak pozitívan! 😀

  2. “Jó lenne, ha tényleg ráfeküdnének most már Gohanra, és a kölykökre (lányokat is beleértve).”

    Teljesen egyetértek, de azt hiszem, ez a reményünk 100%-ig kimeríti az “álmodik a nyomor” fogalmát… :S

    “Mert hát AZOK a karakterek, AZOKKAL az interakciókkal egyszerűen megunhatatlanok és imádni valóak számomra.”

    Ezzel én is így vagyok. A Battle of Gods-ban a csaták nem kápráztattak el, igazából csak azért mondom, hogy nem volt rossz a film, mert még mindig imádom a szereplőket és a hülyeségeiket.

    • „Teljesen egyetértek, de azt hiszem, ez a reményünk 100%-ig kimeríti az “álmodik a nyomor” fogalmát… :S“

      Sajnos, igen. De így kell tökéletesen megágyazni a pozitív csalódásnak. X’DDD

      BoG: Nekem tetszik, részben a már említett fan-okok (ahh mennyi fanservice van abban a filmben!!!!) miatt, részben, mert tetszik a két új karakter. Hogy lényegében Goku felett állnak és totál lazák. A fight valóban nem volt az igazi… az animációja pedig helyenként nagyon gagyira sikerült, de ezek nem zavarnak. Az új film viszont úgy fest, nagyon harcolósra sikerült és nyilván javult látvány terén is. Kíváncsian várom mennyire fog tetszeni…

      • Nekem annyira nem jött be, hogy megint megjelent a semmiből két übertápos fickó, akik eddig semmit nem csináltak, semmibe nem avatkoztak bele, most meg hirtelen előbukkannak, és mindenkivel felmossák a padlót. Persze a DBZ már csak ilyen…

Vélemény, hozzászólás?

